Learn more -

Learn more about Klarna

Pay now

Pay directly when placing your order. No credit card number, no extra passwords, no worries.

pay later

Only pay for what you like. Review your order first and then decide what you want to keep.

Pay in installments

Pay your orders in installments and at your own pace. You decide how much you want to pay monthly.

General

What is Klarna?

Klarna is one of the leading payment providers in Europe and a licensed bank that is fundamentally changing the payment experience for buyers and sellers. The company, founded in Sweden in 2005, enables online shoppers to handle outstanding payments immediately, later or in installments quickly, easily and securely. Klarna works with more than 130,000 retailers such as Asos, Spotify, MediaMarkt and Deutsche Bahn and currently employs more than 2,500 people in 14 countries. In 2014 Klarna took over Sofort GmbH; In 2017, Billpay GmbH was acquired. The company's investors include; Sequoia Capital, Bestseller Group, Atomico, VISA and Permira. More information can be found atwww.klarna.cz

Is it safe to shop online with Klarna?

Definitely! Shopping online couldn't be more secure than with Klarna. In a store, you can always touch and check the goods you want to buy before paying for them. We believe that online shopping should be no different. That's why Klarna purchase on account gives you the opportunity to check your goods first and pay later.

Our goal is to make shopping easier and safer - smooth. That is why we take drastic measures to protect you as a buyer against fraud and unreliable online retailers. Whenever you see the Klarna logo in an online store, you can be sure that the store is trustworthy and meets our strict requirements.

Klarna is also certified by TÜV Saarland and Trusted Shops. Certificates give you as a consumer positive indications of the quality of the services and products. The associations registered under "the TÜV" are known worldwide and the certificates promote the highest international reputation. TÜV Saarland has concentrated on customer-oriented services outside the traditional official fields of activity. Every year, TÜV Saarland ensures that our business model is serious and that Klarna offers secure payment methods through a detailed investigation.

Klarna has been a “Trusted Shops Authorized Partner” since 2011 and as an “authorized partner”, Klarna's processes are perfectly adapted to the Trusted Shops quality criteria. The Trusted Shops quality criteria are based on national and European laws that are important for online shopping. They take into account the current judgments and requirements of consumer protection organizations or go even further. Read more about the Trusted Shops seal of approval here.

In addition, Klarna Buyer Protection protects you with every purchase from Klarna. This is an agreement between you and Klarna that allows you to shop online safely. To ensure that the Buyer Protection Directive applies, you as a consumer must make the purchase from an entrepreneur. Please note that the Buyer Protection Directive only applies to payments made with Sofort if it is expressly stated on the payment method selection page in the merchant's online store.

I have more questions about my payment. Can I speak to someone from Klarna?

Yes of course! You can chat with us in the app at any time or call us on 0221 669 501 10

FAQ

Doufáme, že odpověď na svou otázku naleznete v sekci FAQ, ale pokud tomu tak není, kontaktujte náš týmpéče o zákazníky na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128
O nás

Kombinujeme vynikající hodnotu s vynikající kvalitou a vynecháváme zprostředkovatele, abychom vám mohli nabídnout ceny, které jsou nižší než na hlavní třídě. Máme vlastní tým zručných řemeslníků a mistrů šperkařů, kteří vytvářejí každý šperk speciálně pro vás. Po celém světě jsme proslulí tím, že poskytujeme diamanty a diamantové šperky na míru, za dostupné ceny a ve vysoké kvalitě.

Nepleťte si vynikající hodnotu s nízkou kvalitou. Využíváme kvalifikovanou skupinu řemeslníků a mistrů šperkařů, kteří mají velké zkušenosti. Po celém světě jsme proslulí poskytováním individualizovaných, cenově dostupných a vysoce kvalitních diamantů a diamantových šperků, které dodáváme do různých obchodních řetězců a obchodů na hlavních třídách.

3 hlavní důvody, proč máme nejnižší ceny:

  • Jsme výrobci diamantů.
  • Nejednáme se zprostředkovateli.
  • Naše společnost pracuje neuvěřitelně efektivně, takže režijní náklady jsou optimalizovány.

Poznámka:

Ručíme za to, že naše ceny jsou nejnižší ve Velké Británii.

Kontaktujte nás

V případě zájmu o jakýkoli aspekt naší nabídky nebo kvality našich diamantů se obraťte na náš přátelský tým péče o zákazníky na telefonním čísle +420 225 296 128+420 225 296 128 nebo se zapojte do živého chatu.

Objednávky

Každý rok gravírujeme mnoho šperků a je pravděpodobné, že i váš prsten bude vhodný pro gravírování.

Důležité informace o gravírování

V souvislosti s gravírováním byste si měli uvědomit několik velmi důležitých věcí:

  • Většina prstenů má omezený počet znaků.
  • Gravírování prodlouží dobu dodání prstenu o 3 až 4 dny.
  • Gravírování prstenu neumožňuje vrácení peněz
  • Změna velikosti prstenu po gravírování není možná

Pokud si přejete vyrýt svůj prsten, doporučujeme vám, abyste si vzali správné míry a použili našeho průvodce velikostí prstenu a abyste věnovali čas výběru dokonalého designu.

Kontaktujte nás

Pokud byste chtěli probrat gravírování prstenu s naším přátelským týmem péče o zákazníky, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu

Jakékoli zboží zakoupené u nás je třeba vyzvednout do 90 dnů od jeho doručení na prodejnu. Jakákoli objednávka, která nebude vyzvednuta do 90 dnů, bude automaticky zrušena a bude na ni uvalen poplatek ve výši 30 % z plné hodnoty objednávky.

Vrácení

Věnujte prosím chvíli přečtení našich zásad pro vracení zboží.

Kontaktujte nás

Pokud byste si o vrácení objednávky raději promluvili se členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo vstupte do živého chatu. .

Přejeme si, aby všichni naši zákazníci byli se svým nákupem naprosto spokojeni, a proto jim rádi pomůžeme, pokud je to možné, výměnou zboží. Vzhledem k povaze designu bohužel nemůžeme přijmout k výměně zboží vyrobené na zakázku nebo gravírované zboží.

Kontaktujte nás

Pokud byste si o možnosti výměny raději promluvili se členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu .

Samozřejmě! Všem našim zákazníkům nabízíme službu změny velikosti prstenu, takže se nemusíte obávat, že je váš prsten příliš velký nebo příliš malý, protože naši mistři klenotníci jsou zkušení ve změně velikosti prstenů.

Změna velikosti nákladů
Použijte prosím našeho průvodce velikostí prstenů, abyste zjistili svou přesnou velikost, a poté se spojte s naším přátelským týmem péče o zákazníky na telefonním čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128abyste mohli posoudit případné poplatky.

Pokud si přejete zboží vrátit, přečtěte si prosím naše zásady pro vrácení zboží, které popisují podmínky a postupy pro vrácení zboží.

Kontaktujte nás

Pokud si chcete o vrácení zboží promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu.

Platby

Jsme stoprocentně odhodláni zajistit bezpečné nakupování v elektronickém obchodě. Do dnešního dne jsme uspokojili více než 50 000 spokojených zákazníků a naším cílem je vždy poskytovat prvotřídní péči o zákazníky.

Nejmodernější zabezpečení elektronického obchodování
Naše webové stránky jsou chráněny nejnovějšími bezpečnostními certifikáty (SSL certifikáty). Tyto certifikáty využívají nejmodernější šifrovací technologie, takže při nakupování online u nás máte naprostý klid.

V souladu s požadavky PCI
Naše systémy splňují požadavky Rady pro bezpečnostní standardy PCI, kterou založily společnosti Visa, MasterCard, American Express a JCB International. Více informací o Radě pro bezpečnostní standardy PCI najdete na adrese www.pcisecuritystandards.org.

Ověřeno Visa a MasterCard
Při zpracování všech objednávek používáme také technologie bezpečného kódu Visa a MasterCard.

Kontaktujte nás

IPokud si chcete o telefonické objednávce promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu .

Rádi vás ujistíme, že můžete provést platbu některým z následujících způsobů:

Kreditní nebo debetní karta
Přijímáme všechny hlavní kreditní a debetní karty.

PayPal
Rádi přijímáme platby prostřednictvím služby PayPal, stačí zvolit tuto možnost platby během procesu objednávky. Pokud si přejete platit touto metodou po telefonu, jednoduše kontaktujte náš tým péče o zákazníky a my vám zašleme žádost o platbu přes PayPal. Po obdržení žádosti jednoduše proveďte platbu a zašlete nám e-mail s platebními údaji. Poté obdržíte potvrzení objednávky.

Bankovní převod
Můžeme také přijímat platby bankovním převodem, pokud si přejete platit tímto způsobem, stačí zavolat nebo napsat e-mail týmu péče o zákazníky.

Šek
Rádi také obdržíme platbu šekem. Pokud požadujete další informace o tomto způsobu platby, kontaktujte člena našeho týmu péče o zákazníky.

Telefon
Můžeme přijmout platbu po telefonu. Jednoduše kontaktujte náš tým péče o zákazníky, kde si vyžádají údaje o vaší kartě a objednávce, aby mohli provést platbu.

Kontaktujte nás

Chcete-li si o možnostech platby promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu .

Pokud byly údaje o vaší kartě odmítnuty, může to mít několik důvodů. Zkontrolujte prosím níže uvedené důvody, případně se jednoduše obraťte na náš tým péče o zákazníky, kde vám rádi přijmou platbu po telefonu.

Důvody zamítnutí platby kartou
Naprostá většina důvodů, proč je karta odmítnuta, je způsobena ochrannými pravidly banky. Možná budete muset zavolat do své banky a oznámit jí, že si přejete zakoupit zboží vysoké hodnoty

Případně jste nesprávně zadali některý z níže uvedených údajů:
  • Jméno držitele karty
  • Číslo kreditní karty
  • Bezpečnostní kód karty (3-4 bezpečnostní kódy na zadní straně karty)
  • PSČ

Kontaktujte nás

Pokud se chcete poradit s členem našeho týmu péče o zákazníky ohledně telefonické platby, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128.

V závislosti na použitém způsobu platby může vrácení peněz trvat 8-10 pracovních dnů. Náš vynikající tým zákaznického servisu vás rád informuje o předpokládané době vrácení peněz v okamžiku, kdy je vrácení peněz dohodnuto.

Kontaktujte nás

Pokud si chcete promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky o našich zásadách vracení zboží a možnosti vrácení peněz, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128.

DPH (daň z přidané hodnoty) se vztahuje na všechny objednávky zadané na této webové stránce. Všechny produkty vystavené online jsou včetně DPH. Režim DPH pro maloobchodní vývoz umožňuje vrácení DPH zákazníkům, kteří nakoupí zboží v EU a následně jej vyvezou mimo EU. Objednávky od společnosti Diamonds Factory však nejsou způsobilé pro maloobchodní exportní program DPH, protože jsme internetová zásilková společnost, a proto se ho nemůžeme účastnit.

Kontaktujte nás

Pokud byste si o této záležitosti chtěli promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128.

DPH (daň z přidané hodnoty) se vybírá za všechny zásilky v rámci Evropské unie. Pokud se nacházíte mimo území EU nebo mimo země, které jsou osvobozeny od DPH, jednoduše kontaktujte náš tým péče o zákazníky na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 kde vám pomohou s nákupem po telefonu.

Kontaktujte nás

Pokud byste si chtěli o této záležitosti týkající se DPH promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128.

Ano, jsme rádi, že můžeme nabízet slevové kódy, kdekoli je to možné, a to po celý rok.

Kontaktujte nás

Pokud si chcete promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky o slevách, které by se na vás mohly momentálně vztahovat, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu .

Pokud chcete použít dvě karty pro jednu transakci, je to určitě možné. Jen je potřeba se ujistit, že obě karty patří stejnému majiteli a jsou registrované na stejné fakturační adrese. Jednoduše zavolejte našemu týmu péče o zákazníky, aby mohl převzít vaše platby po telefonu.

Kontaktujte nás

Pokud si chcete s členem našeho týmu péče o zákazníky promluvit o nákupu pomocí dvou kreditních karet po telefonu, kontaktujte nás prosím na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128.

Ano, jsme hrdí na to, že můžeme nabídnout cenovou garanci, což znamená, že se snažíme dosáhnout stejných cen. Pokud chcete tuto službu využít, obraťte se na náš tým péče o zákazníky a uveďte podrobnosti o ceně a produktu, který chcete, abychom porovnali.

Kontaktujte nás

Pokud si chcete o cenové shodě promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128, napište nám na e-mailovou adresu [email protected], nebo vstupte do živého chatu.

Jakmile provedete platbu, vaše banka autorizuje částku za transakci, kterou jste provedli. Samotné zúčtování částky mezi vaším účtem a naším účtem je obvykle dokončeno přibližně za 2-3 dny. Příjemce platby bude uveden jako Neve Jewels Ltd, která vlastní značku Diamonds Factory.

Kontaktujte nás

Pokud byste si chtěli promluvit s členem našeho týmu péče o zákazníky o přijímání plateb z vaší karty nebo chcete-li provést platbu po telefonu, kontaktujte nás na čísle +420 225 296 128 +420 225 296 128 nebo se přihlaste do živého chatu.

Připojte se k nám @diamondsfactoryworld

@diamondsfactoryworld